Research Tuesday: Jak na B2B Customer journey mapu napříč produkty

  Marketing

Research Tuesday jsou setkání, kde profesionálové z oboru uživatelského výzkumu sdílí svoje zkušenosti.
Akci organizují Výzkumatky – Volné sdružení výzkumnic s odbornými zkušenostmi a malými dětmi; a Martin Kopta.

Hlídání dětí
Na místě bude za drobný poplatek zajištěno hlídání dětí. Pokud o něj máte zájem, zadejte při registraci na dotaz “Are you bringing anyone” počet dětí, které budete chtít pohlídat. Vzhledem k tomu, že se nejedná o dětskou hernu, ale o improvizovaný prostor, vezměte prosím svým dětem i pár hraček, které budou moci sdílet s ostatními.

Program
09.30 – Otevření testovacího centra The Forge pro hosty
10.00 – Přednáška Jak na B2B Customer journey mapu napříč produkty
11:00 – Diskuze a dotazy
12:00 – Konec

Přednáška
Jak na B2B Customer journey mapu napříč produkty — není to levná sranda, ale co když vám někde tečou miliony?

„Běžte a ptejte se zákazníků. Zmapujte vaše touchpointy. Nedrhne to při nákupu někde?”

Tohle je hned několik instrukcí a otázek, na které narazíte ve všech poučkách a článcích o customer journey — tedy mapování cesty zákazníka. I my jsme je četly. To, co na nás ale číhalo, když jsme se do customer journey mapy nad všemi produkty v LMC pustily, na to nás žádný článek nepřipravil. A aby ani vám nechyběl před „cestou” podrobný návod nasdílíme vám, jak jsme na to šly my, jak jsme řešili buy-in u firemních stakeholders, výzkum samotný i implementaci do firmy. Prozradíme taky, kolik taková mapa může stát a koho si přibrat do týmu. Zajímat to může hlavně ty z vás, které čeká customer journey ve světě B2B firem. A pokud ještě očekáváte nějaké cross produktové cesty, jste tu dobře.

Přednášející

Markéta Kaizlerová

UX výzkumnice s vystudovanou antropologií a 6ti lety praxe, která neustále zkouší věci, které ještě nedělala. A takhle se dostala i ke customer journeys. Má za sebou produktové CJ, B2B, B2C jako interní výzkumnice i externí dodavatel. Aktuálně pracuje v české firmě Trezor kde pomáhá produktovému vývoji inovací ve světě kryptoměn.

Lenka Stawarczyk – Produktová markeťačka a B2B konzultantka na volné noze

Holka z marketingu, s desetiletou praxi v SaaS a B2B. Prolítla startupy i korporacemi a aktuálně pracuje jako mentorka a freelance konzultantka marketingu a UX writingu. Řídila tým produktových marketérů v LMC, pomohla dostat do světa whitleblowingovou platformu Nenech to být a spolupracovala s firmami jako Kentico, Vodafone, Storyous nebo AAVE.

Zdarma